måndag 21 juli 2008

Här kommer lite stockholmsbilder!

Jag får inte till det här med bilderna alltså. Så de kommer i fel ordning och helt knas, men man "get the picture" så att säga. Hehe.
Jag och Sofie på vägen hem.


















Hannah och Johan på vägen hem.


















Häxan Hannah på Gröna Lund.






















Alven Sofie på Görna Lund.
























Sockervadd!!





















Sockertomte.






















Utanför Pettson och Findus hus.























Tittut! Är det detta som kallas buskis tro?
På Drottningholm.
















Sandslott.

















Japp jag badade faktiskt ganska många gånger. Här kommer bildbevis.
Hannah är fotograf. Knasig bild på mig men det bjuder jag på.
















Snigel kompis.

















Och sniglar fanns det GOTT om!!! Vi räknade sniglar från stranden till huset. En promenad på 500-600 meter. Jag slutade räkna vid 200!
















Snigel race. Blixten (den lilla) vann!
















Bad i Mälaren





















Hannah och Wilton.

















Hannah och Johan på tåget upp.

















Jag och Sofie på tåget upp.



















Sofie.


1 kommentar:

Anonym sa...

Kul med bilder! Fint ni har haft det!