tisdag 1 juli 2008

Fuck parents!

För att göra en mycke låbg historia kort så är min mamma alkoholist. Hon har perioder som hon inte dricker och då har vi det bra och sen så har hon perioder som hon dricker.
Idag skrev hon på msn att hon vill dö. Hon vet att båda mina barn kan läsa nu och mycke väl kan se det. Jag ringde upp henne och frågade hur hon tänkte. Då frågar hon mej om jag inte kan hjälpa henne med en flaska.Ehh skojjar du nu eller?? Nähä, cig då?!?!?! Hon e ta mej fan för mycke. Till saken hör att vi hade bestämt sedan i torsdags när vi va där och tvättade för henne att vi skulle åka till Willys idag. Inte har hon hört av sej å sagt att de inte blir nåt utan jag får fråga och får då reda på att hon dricker och har gjort de sen i torsdags.
Jag vet fan inte vad jag ska göra med henne. Det hjälper inte att stötta, köra henne till behandlingar och avgiftningar eller hjälpa henne med en massa saker inget hjälper. Vi har hållt på och hjälpa henne i 8 år nu. Jag har hämtat henne ffrån krogar, höggravid. Hon fyller år i morgon och de skulle hon skita i. Hon känner sig ensam säger hon men när vi va hos henne i torsdags från 8-17 så va de inte heller bra. Då blev de dubbelt ensamt när vi gick.
Det är bara att inse att jag inte har några föräldrar. Pappa e ett barn och mamma ett fyllo.

1 kommentar:

Whatthefuck sa...

Inget roligt det där, ursch... min pappa är alkolist så jag vet hur du känner dej.... det är synd att dom inte förstår hur mycket skada dom faktiskt gör.... men se det så här, utan allt skt skulle inte Du vara den du är idag... och det är ju tur att du är just du.... ibland känns allt hopplöst, särskillt när det gäller föräldrar... hoppas morgondagen blir bättre, Nattnatt! :)