söndag 13 juli 2008

Elfel fixat.

Ja helt plötsligt så fungerade allt igen. Hur knas som helst.
En motsägelsefull känsla får jag här, bland alla prylar såsom ps2, platta tv:ar,bärbara datorer. mp3 spelare, i pods och mobiler i drivor så känns det lite primitivt på något sätt. Eller kommer och går som den vill och vi sover i en soffa barnen på varsin fatboy. Konstig känsla helt enkelt. Men det är mysigt. Och jag trivs jättebra.
Fast idag började dagen med sprängande huvudvärk och jag är jättetrött. Så där som man kan vara när man är sjuk. Hoppas inte att jag kommer bli sjuk nu.

Idag kommer Christoffer hit. En kompis från Göteborg som flyttat till Stockholm Det ska bli trevligt. Vi ska grilla. Får gå över till grannen och låna deras grill.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att elen kom tillbax... lite tråkigt att hamna på 1800-talet, hahaha.... men vad är en "fatboy"?
Nattnatt! :)

stajnasblogg sa...

Det är en saccosäck ala 2008- talet :)

http://www.fatboysverige.se/?gclid=CM_wg7biwZQCFQ4YQgodTXCxTA

Anonym sa...

aha... det hade jag aldrig hört, hahahah!